Gama kosmetyków FaceBoom make-up wzbogaca się o 24 produkty do makijażu, z którymi z łatwością można zadbać o jesienny look.
Jesienne nowości FaceBoom make-up udowadniają, że marka FaceBoom doskonale czuje aktualne trendy w makijażu. To produkty o mocno napigmentowanych formułach, trwałe i łatwe w aplikacji, pozwalające uzyskać spektakularne efekty niezależnie od poziomu makijażowych umiejętności.
Multifunkcjonalny tint idealnie sprawdzi się w monochromatycznym makijażu - gładko rozprowadza się na skórze ust, policzków lub powiek, dając połyskujące wykończenie w winogronowym odcieniu.
Róże i bronzery w sztyfcie doskonale stapiają się ze skórę i pozwalają podkreślić kontury twarzy. Dostępne są 2 odcieniach, które można dopasować do ciepłej i zimnej tonacji skóry.
Wypiekany rozświetlacz nie musi być ograniczany wyłącznie do roli klasycznego rozświetlacza – podkreślając kości obojczyków, czy nadając efektowny glow skórze dekoltu.
Makijaż oczu to jeden z istotniejszych elementów jesiennych stylizacji. Paletka cieni Grunge vibes oraz 3 płynne metaliczne cienie do powiek pozwolą na stworzenie zarówno klasycznego smokey eye, jak i bardziej drapieżnego looku w grunge’owym stylu. O efektowne kreski na powiekach zadbają metaliczne eyelinery. Wygodny pędzelek sprawia, że aplikacja jest precyzyjna i niezmiernie łatwa!
Jesienny makijaż ust z efektem ombre z łatwością można wykonać płynnymi pomadkami, które nadają ustom miękkie, satynowe wykończenie i świetnie współgrają z konturówkami. Wśród nowości znalazł się także powiększający błyszczyk, który dzięki zawartemu w formule ekstraktowi z imbiru optycznie powiększa usta oraz wyjątkowe pomadki-balsamy do ust, które łączą zalety pomadki i silnie nawilżającego balsamu.
Na szczególną uwagę zasługuje także multifunkcjonalny topper. Jego wodnista konsystencja rozpływa się na skórze, a następnie nadaje warstwę gładkiego połysku nie naruszając przy tym nałożonego wcześniej makijażu. Bezbarwna formuła może być aplikowana na usta, powieki, policzki lub na jakąkolwiek część ciała, dając efekt lśniącej tafli wody.
Obecnie nie sposób wyobrazić sobie launchu nowości bez zaplanowanej kampanii w socialach. To pozwala dotrzeć do właściwej grupy docelowej i zdecydowanie zwiększyć sprzedaż produktów. W tym przypadku FaceBoom postawił na kreatywnych twórców.
- Wprowadzeniu makijażowych nowości na rynek będzie towarzyszyć intensywna kampania digital. Do udziału w niej zaprosiliśmy Olę Sosfę - aleksandrasosfa. Razem z ekipą FaceBoom make-up stworzyła ona makijaże do sesji wizerunkowej i tutoriale dla fanek i fanów kreatywnych zabaw makijażem. Wśród influencerów zaangażowanych w działania promocyjna są także klatex, klaudia.owczarek, veronikabialek, kaskazurawskamakeup, weronikahaza, beautyvtricks a także jakubwalewski i beautyboy.jpg - oznajmiła Iwona Czopek, head of marketing and communication Bielenda Group SA.